Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2011. június 5., vasárnap

Tildás elcsábulás.....

....nem tudom abbahagyni. Most tengeri csillagok, csikóhal és csigák következtek.







Anita napra varrtam őket. Tudtam, hogy szép hangulatos fürdőszobájuk van széles, belső ablakpárkánnyal, úgy gondoltam ezek a tengeri herkentyűk nagyon oda kívánkoznak!
Menyeim már tesztelték....a vizsgán átmentek.....mégis nagyon vártam a mai napot, vajon mit is fog szólni Anita ennek a nem mindennapos ajándéknak.
Panna és Levente is eljött nagy örömömre:



Mondanom sem kell, hogy mindannyiunk figyelmét lekötötték. Itt csak a fotó kedvéért ülnek ilyen szépen, egyébként folyamatosan mozgásban voltak. Pancsoltak, szaladgáltak, kecskéket etettek... élvezték a nagy kert előnyeit! Tündéri, édes kis sajtkukacok! Imádom őket!

21 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon kedves dolgokat varrogattál! Biztosan örül, aki kapja.A két apró gyermek bájos és megilletődött... :)

    VálaszTörlés
  2. Jó hosszut irtam küldés közben lefagyott, és elszállt. Nagyon- nagyon jó, a többit szóba...

    VálaszTörlés
  3. Hűűűű, de ügyes vagy!! Úgy irigylem, ha valaki ilyen szépen tud varrni. És az az anyag.. nagyon a szívem csücske! :)

    A lánykák pedig nagyon édesek:)

    VálaszTörlés
  4. Ismételni tudom Patríciát nagyon irigyellek a varrás tudományodért. Gyönyörű tengeri herkentyűket készítettél, nekem a csiga a kedvencem.
    Panna és Levente tüneményesek.
    Érdekes, most néztem Veránál is a levenduláitok már nyílnak az enyém inkább még bimbós, pedig napos helyen van.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon hangulatosak.
    Melyik Tilda könyvből varrtad őket? Nekem nincsenek meg, de talán a barátnőmnél szerencsém lesz.:))
    Olyan kedves kis tengeri állatkák, érdemes lenne a teraszra is elkészíteni dísznek.
    A pindurka kis csillagocskáid /Panna és Levente /
    nagyon édesek.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon bájosak a munkáid is, mint mindig, de remélem nem haragszol meg, ha most az aprónépet részesítem előnyben :-))
    A mosolygós "nagylányt" és a megszeppent fiúcskát..édesek.

    VálaszTörlés
  7. Nekem is kitömésre várnak csillagok és tengeri csikók. Nagyon jól mutat bármi ezekből az anyagokból, ügyi vagy. Édesek az unokák.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek lettek a "tengeri herkentyűk". :-)

    VálaszTörlés
  9. Ez egy mesefurdoszoba lehet Erika:)annyira szepek, mintha egy mesekonybe setalnanak be a gyerekek:))

    A kicsik es edesek, latszik csak a foto miatt ulnek:)

    VálaszTörlés
  10. Bori nagyon aranyos vagy! Köszönöm szépen!

    Vera mostanában többször jártam én is így. Nem tudom mi lehet az oka, reméljük hamarosan helyreáll a rendszer.

    Patrícia! Csak lelkes amatőr vagyok, mindenféle alapképzettség nélkül, igaz amit készítek - lehet az varrás, nemezelés vagy bármilyen kreatív tevékenység - azt igyekszem jól megcsinálni. Közben folyamatosan tanulok a hibáimból.

    Jutka neked is köszönöm! Levenduláim a ház déli oldalán, védett helyen vannak, talán emiatt nyílnak egy kicsit korábban.

    Éva szerintem is jól mutatna a teraszodon egy-két tengeri herkentyű. A könyv: Tone Finnanger Napsugaras otthon. Ha nincs meg a barátnődnek én szívesen beszkennelem és elküldöm.

    Mari nem haragszom, sőt örülök, tényleg nagyon-nagyon édesek. Ők a párom testvérének a gyerekei, de olyanok nekem mint az unokám!

    Aranka! Kíváncsian várom a Te verziódat! Biztosan nagyon szépek lesznek, mint minden munkád!

    Ilona köszönöm! Tudod most nem sok időm van a nemezelésre, ezek a kis apróságok nem olyan időigényesek, szeretettel és szívből készítem ezeket is!

    Ágnes neked is köszönöm! A gyerekek valóban a fotó kedvéért ültek csak le. Egyébként kis sajtkukacok!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szépek a tengeri herkentyűk:)

    VálaszTörlés
  12. Manómérce örülök, hogy meglátogattál! Köszönöm a dicséretet!

    VálaszTörlés
  13. ötletesek a fürdőszobadíszek, de csúcs ez a két kis tündér!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Nagymamis! szeretném elkérni Tőled a szabásmintákat, mert a barátnőm könyve valakinél ottragadt. Nagyon szépen köszönöm, ha elküldöd nekem.
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  15. Beáta köszönöm szépen az ördögfiókák nevében is!

    VálaszTörlés
  16. Éva holnap beszkennelem és küldöm. A blogodon megtalálható az e-mail címed?

    VálaszTörlés
  17. Igen, megtalálod, de leírom ide is: erdoseva55@freemail.hu
    Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  18. was für schöne Sachen du machst, ganz toll.

    Liebe Grüße sendet dir Biggi

    VálaszTörlés
  19. Jaj, de jó dolgokat varrtál!! Igazán örülök, hogy az oldaladra találtam(ill. hogy megtaláltuk egymást!)!!Jövök rendszeresen!!
    Az unokáid pedig tündériek!!
    Üdv: Kismazsi

    VálaszTörlés
  20. Kismazsi imádok varrni, csak az időm kevés! Szeretettel várlak máskor is!
    A picurkák nem az unokáim, de úgy szeretem őket mint a saját unokámat! .....Tehát akár lehetnek is.....

    VálaszTörlés