Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2012. november 2., péntek

Mézes ajakápoló balzsam....szeles, hideg napokra


A kellemes, szép őszi napokat felváltja  a hideg, ködös, esős, olykor vadul fújó szél. Sajnos a velejárója az ajkak kipirosodása, cserepedése......Míra unokám elég gyakran szenved emiatt.  
Antal Valinál  találtam egy jó leírást......szerencsére a hozzávalók sem hiányoztak........kedvem is volt.......így elkészítettem. 
Egy evőkanál méhviaszt gőz fölött felolvasztottam, majd két evőkanál mandulaolajat és egy evőkanál mézet adtam hozzá......kicsit kevergettem, majd üvegekbe öntöttem. Szilárdulásig fogpiszkálóval kevergettem....ez szükséges, mert különben a méz leül az aljára. Illóolaj most nem került bele.....szerintem a méz illata tökéletesen érezhető.
Már teszteltem is........finom édeskés íz......kellemesen puha, bársonyos ajkak.

18 megjegyzés:

  1. HOgy ez is milyen jó ötlet. Mindjárt benézek a receptért. Bár én mostanában idö hiányában szenvedek!

    De köszönöm neked, hogy felhivtad rá a figyelmet.:-))

    Legyen szép hétvégéd!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla hamar elkészül....talán a kevergetés......az időigényesebb.....de mivel kis adag....így hamar lehűl.....viszont a siker garantált! Köszönöm, hogy itt voltál....kívánok Nektek is szép vasárnapot!

      Törlés
  2. Jónak igérkezik...nekem is mindig kicserepesedik a szám ebben az időben....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor bizony jó ha elkészíted magadnak Borikám! Kevés alapanyag.......plusz az idő....és a siker garantált!

      Törlés
  3. De jó!!! Ugye milyen jó dolog saját kencét készíteni?
    Ölellek,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mági hihetetlen élmény! Valamikor....régen.....fiatal lányka koromban.....a barátnőm édesanyja készített krémeket.......akkor még nem érdekelt.....így utólag már sajnálom....sokat veszítettem! Hiába későn érő típus vagyok!
      Köszönöm a kedvességed!

      Törlés
  4. Miket nem tudsz elkészíteni! Ez igazán csábító! Méz és mandula, semmi tartósítószer! Két perc alatt lenyalogatnám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bejus tegnap a kisebbik fiam beugrott hozzánk....mindjárt küldtem vele a barátnőjének is.......este jött az sms......húúúú Erika.....ez az ajakápoló nagyon fincsi!
      Hát remélem nem csak fincsi.....hanem hatékony is!
      Köszönöm, hogy itt jártál!

      Törlés
  5. Nagyon csábítóan hangzik!!! :o)))) Köszi, hogy megosztottad velünk!
    Képzeld, sikerült feltennem a modult!!! Mindent úgy csináltam, ahogy leírtad és sikerült!!! Köszönöm mégegyszer! ♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Timi köszönöm.....örülök, hogy segíthettem.....annak idején nekem is jól jött a segítség. Szép vasárnapot Nektek!

      Törlés
  6. Jól néz ki, biztosan hasznos. Pont tegnap vettem én is szőlőzsírt, de ezt inkább használnám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinga most készítettem először.....de szerintem hasznos! Csak biztatni tudlak.......egy próbát mindenképp megér!

      Törlés
  7. Ezt jó lenne nekem is elkészíteni, sokszor kicserepesedik az ajkam, ennek biztosan finom az illata is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Rózsa nagyon finom az illata......a recept illóolajat is ír......de szerintem elhagyható. Vágj bele bátran! Nem nehéz az elkészítése!

      Törlés
  8. Nagyon jól hangzik, nagyon csábító:-)) már az alapanyagok, a méz-mandula párosítás is valami kellemes érzést kelt az emberben.
    És még látványra is csábító..."finomnak" tűnik:-)) mézédesnek:-))

    VálaszTörlés
  9. Marika én is így voltam vele.......amikor először olvastam a Valinál....már tudtam, hogy csak idő kérdése. Valóban mézédes....és finom! Szép vasárnapot Nektek!

    VálaszTörlés
  10. Én is ideértem a receptért, érdemes lesz elkészítenem nekem is! Köszönöm, hogy leírtad az elérhetőségét, szeretem Antal Vali oldalát, gyakran vagyok ott! :)
    Ügyes vagy, hogy elkészítetted! :)

    VálaszTörlés
  11. Éva köszönöm....csodás élmény volt a készítése! Majd megtapasztalod Te is....vágj bele nyugodtan! A Vali oldalát én is nagyon szeretem....sok-sok jó és környezetbarát, egészséges termék leírása, tapasztalatok cseréje....csak az a baj, hogy időt nem adnak hozzá! Pedig nagyon kellene!

    VálaszTörlés