Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2012. október 8., hétfő

Cukros-fahéjas kalács

Édesapám az elmúlt hétvégén ünnepelte a névnapját......gondoltam sütök valami finomságot........no, de mi is legyen az? Torta........  krémes sütemény....... vagy inkább kelt tészta? Süteményes füzetemben hiába keresgéltem.......nem fogott meg semmi. Eszembe jutott, hogy a napokban Limaránál láttam egy gusztusos, szemet gyönyörködtető finomságot. Megbeszéltem magammal......Erika......eljött az idő........most te következel!


Íme a végeredmény........ínycsiklandozó.....gusztusos......finom! Köszönöm Limara!
Csatolom a linket ahol a receptet találjátok.....érdemes kipróbálni....garantált a siker!
Valamint a kalóriák növekedése is! Sajnos én sem tudtam ellenállni......annyira csábított.....még szerencse, hogy a felmentősereg is hamarosan megérkezett!

http://limarapeksege.blogspot.hu/2012/09/cukros-fahejas-rud.html



5 megjegyzés:

  1. Hú! Ez valóban nagyon-nagyon jól néz ki!!! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült! Én is kipróbáltam és bizonyítani is tudom hogy nagyon-nagyon finom!

    VálaszTörlés
  3. Gondolom Édesapádnál is nagy sikert arattál vele. Az enyém is előnyben részesíti a kelt kalácsokat mindenféle habos, krémes finomságokkal szemben.
    És bizony, ahogy jönnek a hűvösebb napok, a könnyű, nyári desszerteket az illatos, melengető kalácsok váltják fel a konyhánkban:-))

    VálaszTörlés
  4. Nagyszerűen néz ki, biztos vagyok benne, hogy Édesapádnak is ízlett.

    VálaszTörlés
  5. Lányok apunál nagy sikere volt, de a gyerekek is lecsaptak rá! Hálás vagyok Limarának a leírásért!
    Nektek pedig köszönöm, hogy itt voltatok, hogy figyeltek rám....hogy megtiszteltek kedves soraitokkal.

    VálaszTörlés