Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2016. június 5., vasárnap

Ragasztásos fotótranszfer

Az idő gyors szárnyakon repül...... Míra unokám 14 éves nagylány lett! 
Aprócska, de kedves, szívhez szóló ajándékot terveztem....ami nem is olyan egyszerű az ő korában! Barátnőjétől Zsófitól kértem segítséget, akitől sikerült megtudnom a kedvenc együttesének a nevét, a kedvenc dal szövegét, és néhány fotót a srácokról. 


És igen, a gugli nagy barátunk.....kevéske kutakodás és már tudtam is mit fogok készíteni. Ehhez egy fa ládikára, akril festékre, transzfer gélre, és lézer nyomtatóval kinyomtatott, tükrözött képekre volt szükségem. Beszerzésük után jöhetett a munka! 
Fehér akril festékkel szépen lefestettem a dobozt...... száradás után a ragasztásos fototranszferálás volt a következő kihívás.  Bár ilyet még nem készítettem, a YouTube ebben is a segítségemre volt......jól érthető, részletes bemutatás után lekentem transzfer géllel az alapot, majd a kinyomtatott képet. Ezeket egyenként felhelyeztem a dobozra, és a levegőbuborékok kisimogatása után hagytam hat órát száradni. Végül a bevizezett fotókról a felesleges papírréteget ledörzsöltem, matt vízbázisú lakkal átkentem, hogy tartósabb, hogy tisztíthatóbb legyen.



Holnap átadom....... remélem sikerül meglepnem , mosolyt csalni az arcára és  örömöt a lelkébe! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése