Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2015. március 25., szerda

Joghurt szappan

Eddigi szappanjaim készítésénél nagy figyelmet fordítottam  a minőségre, a beltartalomra. A kecsketejből,  joghurtból, gyógynövényekből és azok forrázatából, jó minőségű vajakból és olajokból összeállított receptek  megtervezése, azok összetételének gondos kiválasztása...... mind-mind azért, hogy bőrünket ápolja és hidratálja. Ezek a szappanok  küllemre egyszerűbbek, belőlem fakadóan  szerényen díszítettek voltak. 
Az elmúlt időszakban...... az internetnek hála...... sok új mintázási technikát megismertem..... melyekkel csodaszép, szemet gyönyörködtető szappanokat készíthetünk. Természetesen nekem is ki kellet próbálnom mit tudok, mire vagyok képes....mert szeretem a kihívásokat.......ennek köszönhetően született meg ennek a joghurt szappannak a mintázata, mert a bőrünk is megérdemli a szép szappant!





6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek először azt hittem hogy a csomagolónak van ilyen mintája! Ügyes vagy gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam nincs hova lettek a hozzászólásaim!
      Köszönöm Éva!

      Törlés
  2. Valóban nagyon szépek! Ez már szinte művészi... Gratulálok én is!

    VálaszTörlés
  3. Ezek a szappanok valóban szemet gyönyörködtetőek!!!
    Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok!!!

    VálaszTörlés