Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2011. január 24., hétfő

Még befejezetlen...



...munkát hoztam. Még a nyáron kezdtem el, de valamiért félbemaradt. Illetve nem voltam elégedett a méretével, csak nézegettem, rakosgattam. Most végre sikerült a megfelelő méretre "dörzsölnöm". Anitától kapott csipke darabot, és gombot nemezeltem a gyapjúba. A gomb rögzítése nem sikerült tökéletesen, javítanom  kell. Vissza van még egy kis hímzés. Ha teljesen elkészült újból megmutatom!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm Bebi nagyon kedves vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a technika, de én csak messziről csodálom... Nagyon szép így csipkével kombinálva ! ( a csipke egyébként is a gyöngém)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Manka!
    Lehet, hogy egyszer majd ki is próbálod!

    VálaszTörlés