Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2011. december 29., csütörtök

Kreatív karácsonyi képeslapok.............. Míra által készített ajándékocskák

Egyedi, különlegesen szép képeslappal örvendeztetett meg Bea. Sajnos az általam készített képeslap nem érkezett meg hozzá.......a Posta visszaküldte, mivel szerintük a "cím elégtelen". Most az ünnepek után tudtam csak ismételten feladni.....remélem most sikerrel járok!


A másikat Janka barátnőm készítette..........nagy örömet szerzett vele! Köszönöm neked Jankám ezt a gyönyörű képeslapot!


Míra unokám listával a kezében érkezett hozzám az ünnepek előtt.........
- szeretném saját készítésű ajándékokkal meglepni őket.....ugye segítesz? ....kérdezte.
Mit is tehettem volna?  Természetesen a takarítás már nem is volt olyan fontos........hiszen tudom milyen öröm saját készítésű ajándékkal meglepni szeretteinket, s nekem külön öröm, hogy Míra is ráérzett az "ízére"!  Szeretettel készítette.......és olyan jó szívvel adta!


Timi kérte, hogy mutassam meg Míra által készített mézeskalács díszeket.......jó volt látni ahogy díszítette.......és a két névre szóló........Nekem és Páromnak.


Kellemes, szép délutánunk volt.........egy cseppet sem bántam, hogy nem csillog-villog a lakás!

11 megjegyzés:

  1. Öröm volt olvasni mostani bejegyzésedet! Mekkora öröm lehet, hogy Mira unokáddal együtt készítettetek ajándékot! A lakás meg úgyis rendben volt szerintem....!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket készített Míra!!! Mi idén lemondtunk a mézes díszítésről, mert nem mindig sikerült a máz... De a tiétek gyönyörű lett!
    Ügyesek vagytok :o)! Köszönöm a képeket :o)!

    VálaszTörlés
  3. :) Ügyes kicsi csaj. Enyém is mindig alkotó kedvében van, csak még hamar feladja:) Jövőre már komolyabban ráállunk a mézeskalácsosdira :) Sőt, ahogy mohánál nézegettem őket, még húsvétra is készítünk szerintem. Jó kis barka-díszek lesznek:)

    VálaszTörlés
  4. Sok szép házi készítésű ajándék lelt gazdára a családotokban. A mézeskalács isteni lett, hamarosan közzéteszem, hogy alakítottam a recepted a saját ízlésemre, a fiúknak nagyon ízlett.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép képeslapot kaptál ! A kis unokádnak pedig nagyon jó a kézügyessége mert nagyon szépeket készített! Pár év múlva már közös blogotok lesz!:-))

    VálaszTörlés
  6. Nem is tudom ez a lányka kitől örökölte a kézügyességet...
    Szépek a képeslapok..Még sosem készítettem...

    VálaszTörlés
  7. Mennyi szeretettel készültek! Mesések.
    Boldog Új Évet kívánok!

    VálaszTörlés
  8. Szépek a képeslapok, de Mira munkáit csodálom, gratulálok az unokádhoz, nagyon ügyes.
    Szeretetben gazdag, boldog új évet kívánok neked és szeretteidnek.

    VálaszTörlés
  9. Lányok köszönöm a kedves szavakat......elismeréseket.... Bea, Janka és Míra nevében is!

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű képeslapok,és mézesek is nagyon szépek!!Nagyon ügyesek vagytok!Nagyon irigyellek hogy ekkora már az unokád akivel lehet már bibelődni!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Erika! Ma megérkezett a képeslapod és nagyon tetszik! Köszönöm... Boldog új évet Nektek!

    VálaszTörlés