Isten hozott nálam!


Örülök, hogy meglátogattál, gyere máskor is!

2011. december 4., vasárnap

Szerencsére ritkán.....

......de én sem vagyok kivétel.....nekem is vannak rossz napjaim. De most valahogy egy kicsit hosszúra nyúlott..........már nem napokról, hanem egy egész hétről beszélhetnék. Nem értem mi van velem.......Semmi nem úgy megy ahogy én szeretném.......semmi kreatívkodás......semmi karácsonyi készülődés......a munkámat, kötelességeimet rendesen elvégzem, azzal nincs hiba.......mégis mintha valami blokkolná az agyamat......ez nem én vagyok!
Még okot sem tudok mondani..........sőt! Mindez egy kellemes, hosszú hétvége után......amit kettesben a párommal töltöttünk Kehidakustányban. Fotókat is készítettem.........gondoltam majd megmutatom Nektek ha hazaérkeztünk......aztán tessék! Már egy egész hét eltelt........szeretném, hiszen tudjátok milyen örömmel írom a beszámolóimat......mégis.......valami visszafog!
Meddig tarthat?  Nem szeretem!

17 megjegyzés:

  1. nyugi! Azzal, hogy leírtad, lehet, hogy el is múlott! :) Várjuk a fotókat, ha lesz kedved (én is sokszor napokig húzom-halasztom az írást, de ez nem baj, szerintem).

    VálaszTörlés
  2. Mindenkivel előfordul hasonlóan rossz nap...hét:(
    Remélem hamarosan megsokszorozódott energiával jössz és írsz, mutatsz nekünk gyönyörűségeket.
    Addig is pihenj sokat.

    VálaszTörlés
  3. Erika! mindenkinek van rossz periodusa, mondjuk en akkor is kepes vagyok irni, de ez nem jelent semmit:)

    Kivanom, hogy mielobb jojjon vissza az elveszett hangulatod:)es lathassuk a fotokat!

    puszi, szia:)

    VálaszTörlés
  4. Most azzal hogy mit éreztél napok óta ne foglalkozzál, már az hogy beszéltél erről az is jó. Most tedd fel a képeket csak úgy magában nem kell hozzá komment. Az hogy ott jól éreztétek magatokat azt biztos hogy a fotó is fogja sugallni. Ne firtasd hogy miért vagy most ilyen passzban , mindenkinek szokott ilyen napja lenni.Majd vissza zökkensz újból és akkor beindúlsz megint! Csak ne legyél magadhoz most türelmetlen!!

    VálaszTörlés
  5. Erika! Ne aggódj egy percig sem!!!!Ilyen van...mindenkivel előfordul. Kell néha szünetet tartani, és csak akkor érdemes írni, alkotni, ha tényleg jól esik. Nem szabad se a blogolást, se a kreativkodást valami kötelező dolognak tekinteni. Ezek hobbik,márpedig a hobbi az, amit önként és dalolva...:-) "csinál" az ember, olyankor, ha kedve szottyan rá...Időnként kellenek is szünetek, hogy kicsit regenerálódjon az ember. Aztán egyszer majd jön egy pillanat, ami kizökkent, lökést ad, és újra menni fog minden újult erővel.
    Magyarázat lehet ez a pocsék idő is...legalábbis mi már egy jó ideje nem láttuk a napot... délután kettőkor esti sötétség van...olyan téli álomra ingerlő...:-))
    (Tudom nem vigasz, nekem is fura hetem volt, ritka furcsa...egyszer fenn, egyszer lenn...majd írok.)

    VálaszTörlés
  6. Remélem gyorsan túl leszel rajta,mindenkinek vannak ilyen napjai,nem baj kicsit feltöltődsz,majd rájössz mennyi idő elment és mindjárt itt a Karácsony biztos vagyok benne hogy beindulsz!:)))Türelem!!

    VálaszTörlés
  7. Remélem hamar átlendülsz ezen! Fel a fejjel. :)

    VálaszTörlés
  8. Sajnos nekem is ilyen periódusom van most, semmi ötlet és az is ami van valahogy nem akaródzik, el szokott múlni, biztosan most is így fog történni, kívánom Neked is és magamnak is.

    VálaszTörlés
  9. Azt hiszem leírtad azt, ami mindannyiunkat nyomaszt....Az ünnepekre készülünk de valljuk be, hogy fárasztó. Ott a munka, a család, a gondoskodás szeretteinkről, az ajándékok beszerzése, elkészítése....Aztán mit süssünk, főzzünk, stb.stb.A sötétség nyomasztó.Engem az átlagnál jobban zavar, hogy nem tudok a kertemben motoszkálni...néha csak úgy kimegyek és újra söpröm a teraszt csak hogy újra a kertben legyek.Az ihlet nálam is megállt...ott a sok félig kész varrás, horgolás....A hétvége is mozgalmas volt.A számítógépem elromlott,családtagokhoz "kérem be" magam.....
    Na de hétfő van, megrázom magam és elő veszem a piros dossziémat, megnézem, mit is kell tennem....közben látom, sötét felhők gyülekeznek, esik.....
    Fel a fejjel és bíztassuk egymást! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon rossz olvasni a múlni nem akaró rossz napokat. Mélyen megérint és nehéz biztató szót írni.A legrosszabb, hogy nem tudod mi okozza. Orvosolni könnyű a problémát, ha meg tudjuk nevezni. Mégis: próbáld nevén nevezni, ha bagatell is: mert esik, reggel kiborult a tea, fáj(bármi), szorongok, stb. Nem kell elmondanod senkinek, csak önmagadnak. Mondd ki hangosan a kanálnak, a bárminek, ha egyedül vagy.
    Jó jel, hogy írni tudsz róla!

    VálaszTörlés
  11. Hű, nagyobb a baj, mint gondoltam! Lehet változókor? Már kicsit bagatellizálok, amúgy kétségbeesek. Írj, bármit!

    VálaszTörlés
  12. Lányok köszönöm a kedves, biztató szavakat......Ányinak igaza volt.....attól, hogy kiírtam magamból már egy kicsit könnyebb lett.

    VálaszTörlés
  13. Írj, bármit, csak írj nekünk!

    VálaszTörlés
  14. Beáta aranyos vagy! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. A jó hír:hogy nem vagy egyedül ezzel! :) Többen is vagyunk, akiknek ilyen rossz napjaik, heteik vannak és pont karácsony előtt! ááááááááá....
    Én is írtam az engem nyomasztó bajaimról épp a minap a blogon...és olyan jó volt hallani, hogy nem vagyok egyedül. Nem örül az ember a más bajának, de jobb elviselni, ha tudod, hogy nem a Te hibád, ha nem úgy jönnek össze dolgaid, ahogyan szeretnéd! TE mindent megteszel-vannak olyan dolgok, amiket nem tudunk befolyásolni. Ebbe kell beletörődni. És ha már ezt el tudod fogadni, akkor máris egy lépéssel előrébb jársz! :)

    VálaszTörlés
  16. Fróni köszönöm! Egy lépéssel már tényleg előrébb járok.......És remélem már Te is jól vagy!
    Puszillak! Erika

    VálaszTörlés